• Twitter
  • Facebook
  • Instagram
Norisma Danmark
  • Mærker
  • Om Os
  • Kundeservice
  • Menu
Du er her: Start / Kundeservice privat

KUNDESERVICE PRIVAT

Tag kontakt til os ved spørgsmål, vores kundekonsulenter hjælper dig gerne. Vi anbefaler dig at læse vejledningen for brug og eventuel dosering samt Ofte stillede spørgsmål, hvis du har spørgsmål vedrørende brug af et af vores produkter.

Vores kundeservice kan hjælpe med følgende

Skræddersyet levering tilpasset dit eget forbrugsmønster
Pause af leveringen ved ferier, flytning eller af andre grunde
Opsigelse af abonnement
Rabatter ved to eller flere brugere i samme husstand
Adresseændring
Returvarer
Betalingsdetaljer og udsættelser
Henvendelser til administration og markedsafdeling

Spørgsmål om produkter

Har du spørgsmål om brug, dosering eller specifikationer for et af vores produkter, anbefaler vi dig at gå til vores produktsider. Der finder du al tilgængelig information om vores produkter samt en række produktspecifikke spørgsmål og svar.

Gå til produktsiderne

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvor kan jeg købe jeres produkter?

Vores produkter er tilgængelige på nettet og hos vores forhandlere. De bedste priser får du ved at vælge en leveringstjeneste online direkte fra os. Se Find forhandler for den fulde oversigt.

Hvordan betaler jeg for varen?

Du betaler ganske enkelt med faktura som følger med forsendelsen. På denne måde slipper du for at afgive kortinformationer, og du betaler først, når varen er modtaget.

Vi er flere i husstanden, der bruger produktet. Kan vi få rabat?

Dersom I er flere på samme adresse, der bruger produktet, kan I kontakte kundeservice og få en familierabat. Vi anbefaler, at en af jer bestiller først og derefter tager kontakt, så vi har nogle oplysninger i ordresystemet at forholde os til. Rabatten gælder kun for personer, der bor på samme adresse, og maksimalt for 4 personer.

Forpligter jeg mig til noget, når jeg bestiller leveringstjeneste hos jer?

Nej, vi sælger abonnementer uden bindingstid. Ofte får du en rabatpris på første pakke, så du kan prøve produktet. Derefter får du tilsendt en pakke hjem til ordinær pris, hvis du ønsker at fortsætte. Du kan opsige leveringstjenesten, når du ønsker det, men senest 14 dage før udsendelse af næste pakke i tjenesten. Det er fordi, vi sender pakken tidligere, så den kan være i din postkasse, før du løber tør. Vi ønsker ikke, at du skal have afbræk i brug af produktet, så du oplever maksimal effekt. Du kan også købe 6 eller 12 pakker uden abonnement til rabatpris. Spørg os, om vi har en kampagne i gang med lave pakkepriser.

Jeg skal på ferie og vil hoppe over en eller to forsendelser. Hvordan gør jeg det?

Ikke noget problem! Vi kan skræddersy en leveringsordning specielt til dig. Det eneste, du skal gøre, er at kontakte kundeservice, se kontaktinformation længere nede. Husk, at du også kan få sendt din pakke til en midlertidig adresse, hvis du ønsker det.

Kan jeg fortryde bestillingen og returnere produktet?

Ja, du kan fortryde bestillingen indtil 14 dage efter ordretidspunktet. Så længe produktet er ubrugt, kan du i løbet af denne periode sende det tilbage til os. Kontakt kundeservice, hvis du vil benytte dig af fortrydelsesretten, så får du en returadresse. Du kan også benytte returskemaet, der ligger vedlagt ordrebekræftelsen, du modtog ved bestilling. Der er ikke fortrydelsesret på abonnementsforsendelser, kun på første pakke i leveringstjenesten.

Er der en aldersgrænse for at handle hos jer, og er det nogen form for aldersgrænse for brug af produkterne?

Du skal være 18 år eller ældre for at bestille produkter hos os. Der er derimod ikke en 18 års aldersgrænse på brug af produkterne. De fleste af vores produkter kan bruges af personer fra 12 år og opefter, men er du under 18 år, skal en myndig person bestille på dine vegne og godkende brugen af produktet.

Hvordan ved jeg, at produkter fra jer er sikre at bruge?

Vi er en Skandinavisk leverandør underlagt strenge retningslinjer fra både Mattilsynet, Fødevarestyrelsen, Livsmedelverket, europæisk lovgivning og Forbrugertilsynet.

Fødevarer og kosttilskud
Alle vores produkter, der er beregnet til konsum er produceret i henhold til HACCP, GMP eller BRC, som betyder, at vores produktion indeholder kvalitetskontroller, der er endnu strengere, end hvad lovgivningen kræver. Vi analyserer derudover alle råvarer, der bruges i et produkt, før produktionen, og vi gennemfører eksterne analyser hos tredjeparts certificerede laboratorier af det færdige produkt.

Kosmetik
Vores kosmetiske produkter er analyserede og registrerede i EU’s databaser, og det betyder effektive produkter, som du trygt kan bruge uden at bekymre dig om ingredienserne. Derudover foretager vi eksterne analyser hos tredjeparts certificerede laboratorier af alle produkter.

Jeg er gravid/ammer, er det farligt for mig at benytte af jeres produkter?

Hvis du er gravid eller ammer, anbefaler vi altid, at du forhører dig hos din læge før brug af vores fødevarer, kosttilskud og kosmetik. Selv om ingen af vores produkter direkte frarådes ved graviditet eller amning, kan der være individuelle hensyn, der skal afklares med lægen før brug.

Jeg bruger blodfortyndende eller anden receptpligtig medicin. Kan jeg benytte mig af jeres produkter?

Hvis du bruger receptpligtig medicin, uanset type, anbefaler vi altid, at du forhører dig med din faste læge før brug af vores fødevarer, kosttilskud og kosmetik. Selv om ingen af vores produkter har vist interaktion med almindelig, receptpligtig medicin, kan der være individuelle hensyn, der skal afklares med lægen før brug.

Hvor finder jeg mit kundenummer?

Kundenummeret står tydeligt opført på den faktura, du modtager fra os. Hvis du ikke kan finde kundenummeret, kan du kontakte kundeservice og opgive navn, adresse og telefon eller mail.

Deler I informationer om mig med andre parter?

Nej, vi deler ikke dine informationer med andre parter end dem, der er nødvendige for at kunne tilbyde dig vores tjenester og produkter.

Det sker navnlig i forbindelse med at levere en ordre, til bogføringsformål, markedsføring, eller hvis du på forhånd har givet tilladelse til det. I forbindelse med en leverance vil fx de tjenesteleverandører, vi bruger (transport, logistik, banker), få adgang til de nødvendige oplysninger for at kunne udføre bestillingen. Tjenesteleverandørerne har kun adgang til at bruge oplysninger til at udføre deres definerede opgaver.

Du kan læse hele vores fortrolighedspolitik her.

Jeg har opnået det ønskede resultat med produktet, hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Vidste du, at du ikke er nødt til at opsige dit abonnement, men har mulighed for at sætte det på pause? Du kan vælge at sætte det på hold, så længe du ønsker, og for at vedligeholde effekten, kan vi arrangere et leveringsprogram, der passer præcist til den ønskede brug. Hvis du hellere vil sige aftalen op, kan vi også hjælpe dig med det, du skal blot kontakte kundeservice.

Jeg har ikke modtaget noget efter bestilling, hvor bliver min pakke af?

De fleste pakker er fremme 3-10 dage efter bestilling afhængigt af, hvor i landet du bor, i nogle tilfælde endda hurtigere. Har du alligevel ikke modtaget noget efter 10 dage, har pakken måske fået forkert adresse, eller også er postgangen langsommere end normalt. Bestillinger afleveres til postvæsenet dagen efter bestilling, bortset fra weekender.

  1. Se på ordrebekræftelsen, du fik på mail ved bestilling, og tjek, at adressen er korrekt
  2. Vent indtil 10 dage, hvis adressen stemmer, så vil pakken sandsynligvis dukke op snart
  3. Kontakt kundeservice, hvis pakken ikke er modtaget inden 10 dage, så hjælper vi dig med at løse problemet

Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål, hvad gør jeg?

Kontakt os! Vores kundeservicemedarbejdere er produktspecialister og rådgivere, som hjælper dig med alt fra personlig rådgivning til kundeforhold. Kontakt kundeservice i dag for hjælp, vi er her for dig.

Telefon: +47 21 56 09 80
Mail: [email protected]

Kontakt kundeservice

Husk at opgive dit navn, kundenummer og hvilket produkt, henvendelsen gælder. Du kan sende os en mail 24/7, vores åbningstider på telefonen er man-fre 10.00-15.00.

[email protected]

89 88 14 95

Sider

  • Betakaroten Premium
  • Coffee Zero
  • Cookies
  • Fortrolighedspolitik
  • Kundeservice
  • Kundeservice privat
  • Mærker
  • Menakur
  • Norisma Danmark
  • Nutrilashes
  • Om Os
  • Premium White
  • Salgsbetingelser
  • Sleepwell Forte
  • Tea Zero

Categories

  • Ingen kategorier

Arkiv

    Mærkevarer

    KOSMETIKK
    Premium White
    Nutrilashes

    KOSTTILSKUDD
    Betakaroten Premium
    Sleepwell Forte
    Menakur
    Complete Vegan
    Vegan Omega-3
    Vegan Multivitamin & Minerals

    FUNKSJONELL ERNÆRING
    Coffee Zero
    Tea Zero

    LIVSSTIL OG PERSONLIG PLEIE
    Premium White Superbright Tannbørste
    Smile Life Termisk Pute

    Firma

    Norisma AS
    Virksomhedsnr 997355911
    Maridalsveien 163, 0461 Oslo, Norge

    Kundeservice

    Du kan sende os en mail 24/7, vores åbningstider på telefonen er man-fre 10.00-15.00.

    Gå till kundservice

    Persondata

    Vi bruger cookies for at øge brugervenligheden i overensstemmelse med lovgivningen for elektronisk kommunikation. Læs mere om cookies.

    Fortsætter du med at bruge norisma.dk, går vi ud fra, at du samtykker til dette. Læs mere om beskyttelse af persondata.

    Salgsbetingelser

    Læs vores salgsbetingelser for privatkunder. Forhandleraftaler indgås separat, se her for yderligere information.

    «Vores mål er at skabe kvalitetsprodukter, som vores kunder elsker at bruge hver eneste dag»

    Vi producerer kosttilskud, fødevarer og kosmetik i henhold til GMP, HACCP, BRC standard, der sikrer sikre produkter af højeste kvalitet.

    Læs mere om os her.

    © 2008 iht. lov om ophavsret. Alt indhold tilhører Norisma AS og Norisma AB, og kan ikke kopieres eller benyttes i nogen sammenhænge uden udtrykkeligt samtykke fra rettighedshaveren. Norisma AB org. nr. 559082-4768, en del af Nutricos Group.
    • Twitter
    • Facebook
    • Instagram
    Scroll to top